درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12139صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 31 تیر 1393 - 06:12
به انتظارنشستن بزرگترین گناه بشریت است, در راه انتظار باید دوید
طاهر شاه نظر ـ مدیر فروش شرکت آریا چرم - بگذارید ایم مقاله را باجمله ای از «گیتس»آغاز کنیم، وی می‌گوید: «موفقیت بدون روابط عمومی خوب یک آرزوی بد است.»
  

به انتظارنشستن بزرگترین گناه بشریت است, در راه انتظار باید دوید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این نماد بی‌ تعریف‌ها در کشور ما هم تعریف مشخصی ندارد. خیلی‌ها در ضمیر ناخودآگاه «روابط عمومی» را کلید تمامی قفل‌های بسته می‌دانند و سازمان‌های بدون روابط عمومی را با حصارهای آهنین و درهای بسته سنگین به یاد می‌آورند.


این تعریفت قریبا با واقعیت هم خوانی دارد اما روابط عمومی ابعاد و زوایای پنهان و پیدای دیگر هم دارد. روابط عمومی موجودی زنده است که نفس می‌کشد، راه می‌رود، حرفم می‌زند، قد می‌کشد، لبخند می‌زند، درگیر می‌شود، بحث می‌کند، گاه به پیری و فرتوتی‌ تن می‌سپارد و گاه می‌میرد. کامیاری و ناکامی یک سازمان به رفتار همین موجود زنده، بستگی تام و تمام دارد. بی توجهی وکم توجهی صورت گرفته ازسوی مدیران ارشد وزارتخانه هاوسازمانهای مختلف جایگاه امروز روابط عمومی معلول عملکرد تؤام با اشکال فعالان این حوزه است.

 

وقتی ما نتوانسته ایم اعتماد مدیران را به مزایای روابط عمومی جلب کنیم چطور انتظار داریم مردم روابط عمومی را بشناسند و به آن اعتمادکنند. مگر نه این که روابط عمومی، عامل تقویت و توسعه تفاهم میان دولت به معنای عام آن و مردم است؟ مگرنه این که روابط عمومی کلاننگر، خلاق، جریان ساز و از یک سو مدعی العموم و از سوی دیگر وکیل مدافع است؟ پس چرا در برنامه ریزی و تدوین معادلات مهم و سرنوشت ساز، کمتر به حساب می آید؟ آیا ما به عنوان فعالان این حوزه مقصر اصلی نیستیم؟ چرا نتوانسته ایم مزایا و نتایج اقدامات حرف های روابط عمومی را مستند کرده و به آنها که بایسته و شایسته است بقبولانیم؟

ورود تکنولوژی های نوین را فرصت مناسبی برای اثبات شایستگی های روابط عمومی می دانیم امروز بیش ازهرزمان دیگری جامعه روابط عمومی ایران به مدد دانش و تکنولوژی های نوین اطلاعات و ارتباطات مستعد برنامه ریزی، ارایه راه حل و مشارکت فعال درفرآیند توسعه کشور است. تحقق این امر را در گرو توجه به مقوله آموزش بوده و بایدبرای اثبات شایستگی های ”روابط عمومی” تلاش داشته باشیم . دراین صورت جدی خواهیم بود و جدی گرفته می شویم. "اصول مهم روابط عمومی در آریا چرم" سعی در رسیدن به تفاهم با مخاطب، تأکید بر اطلاع یابی درکنار اطلاع رسانی، مخاطب گرایی،عمل به اصول اخلاقی،انتخاب الگوی ارتباطی دوسویه، تأثیرپذیری ازافکارعمومی درکنارتأثیرگذاری برآن، تأکید بر رسیدن به تفاهم ازطریق گفتگو، وجود موازنه بین منبع ومخاطب درفرایندارتباط و مشارکت گرایی ذکرکرد . عصرما، عصرمشتری سالاری است. روابط عمومی آریا چرم به دنبال جلب رضایت مشتری است. هدف رضایت کامل مشتری می باشد که ما آن راشناسایی ومدیریت خواهیم نمود و نیازهای مخاطبان رابه شایستگی پاسخ دهیم .


کار روابط عمومی خدمت به مدیریت،اهداف و برنامه های سازمان است و اساس کار آن، کسب منافع برای مجموعه خود است؛ بنابراین باید به روابط عمومی وکارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد و در این صورت است که روابط عمومی می تواند در فراز و نشیب های سازمانی سربلند و سرافراز شود.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد